Zapraszamy wielkopolskich aktywistów i aktywistki zarówno tych działających zawodowo jak i wolontariacko w organizacjach pozarządowych do dołączenia do Wielkopolskiej Akademii Rzeczników i Rzeczniczek Społecznych!

Zainteresowanych prosimy o przesłanie skanu wypełnionego formularza rekrutacyjnego do 20 maja 2025 r. (wtorek) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Liczba miejsc jest ograniczona!
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Więcej informacji dostępnych na www.wrk.org.pl

Projekt „Aktywni w polityce społecznej” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus i jest realizowany w partnerstwie przez Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych, Zachodniopomorskie Forum Organizacji Społecznych i Dolnośląska Federacja Organizacji Pozarządowych.

Akademia to szansa na poznanie osób, które aktywnie reprezentują interesy społeczne i wpływają na kształt polskiego i europejskiego prawa. To także przestrzeń do nawiązywania wartościowych kontaktów i rozwijania kompetencji rzeczniczych dzięki wsparciu teoretycznemu i praktycznemu.

Najaktywniejsze osoby będą mogły wziąć udział w wyjeździe do Brukseli i zobaczyć, gdzie tworzy się europejskie prawo🇪🇺

Jeśli działasz w lokalnych radach, komitetach czy innych ciałach doradczych, interesuje Cię wzmacnianie trzeciego sektora i społeczności – dołącz do nas i rozwiń swoje skrzydła!

 

UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE DOKONALIŚMY NABORU NA ZASTĘPSTWO NA DZIALE KRAWIECKIM.

Praca na zastępstwo DZIAŁ KRAWIECKI – Zatrudnimy na zastępstwo osobę posiadającą orzeczenie o niepełnosprawności – stopień znaczny bądź umiarkowany (choroba psychiczna, autyzm), która ma doświadczenie w pracy na stebnówce – szycie stałego asortymentu. Zatrudnienie na umowę o pracę w wymiarze o,55 etatu pod okiem wykwalifikowanej kadry. Oferujemy kompleksową rehabilitację zawodową, leczniczą i społeczną oraz możliwość rozwoju zawodowego.

Zakład jest w pełni przystosowany do pracy dla osób z niepełnosprawnością. Co ważne, niepełnosprawni nie stracą renty z tytułu zatrudnienia.

 

Miejsce pracy: Gołaszewo 26a

Stałe godziny pracy:

7.30 -14.00 – trzydniowy tydzień pracy

 

Kierownik Zakładu Aktywności Zawodowej w Gołaszewie

 

 

Informujemy, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko główny księgowy w Samorządowym Zakładzie Budżetowym – Zakład Aktywności Zawodowej Gołaszewie, Komisja rekrutacyjna podjęła decyzję o wyłonieniu do zatrudnienia Panią Agnieszkę Rożek zam. Redgoszcz. Komisja rekrutacyjna pozytywnie oceniła bogate doświadczenie, kwalifikacje i cechy osobowości kandydatki. Pani Agnieszka Rożek wykazała się dobrym przygotowaniem merytorycznym oraz znajomością aktualnych przepisów prawa w obszarze związanym z zakresem zadań na obejmowanym stanowisku pracy oraz bardzo dobrą znajomością zagadnień stanowiących przedmiot postępowania konkursowego.

/-/ Rafał Kapczyński

Kierownik ZAZ Gołaszewo

 

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko GŁÓWNY KSIĘGOWY w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Gołaszewie dostępne na BIP.

W dniu 04.08.2024r. odwiedzili nas uczestnicy rajdu rowerowego połączonego z grą terenową zorganizowanego przez Koło Gospodyń Wiejskich w Kłodzinie w ramach już szóstej edycji wydarzenia WAKACYJNA PRZYGODA. Było nam niezmiernie miło powitać uczestników rajdu. W ramach odwiedzin uczestnicy zostali zapoznani z działalnością ZAZ Gołaszewo i mieli możliwość zwiedzania naszego Zakładu. Serdecznie pozdrawiamy wszystkich uczestników, życząc im nieustającej siły w nogach, by każde wzniesienie było tylko pretekstem do podziwiania widoków z góry. Niech aura zawsze Wam sprzyja, a wiatr zawsze wieje w plecy.

 

Grupa uczestników przed siedzibą ZAZ

 

 

 

źródło zdjęć : fb KGW Kłodzin

Kuchnia ZAZ w Mieścisku

Jest nam niezmiernie miło poinformować, że Rada Miasta i Gminy Mieścisko podjęła w dniu 08 lipca Uchwałę nr VI/40/24 zmieniającą uchwałę w sprawie nadania Statutu Zakładowi Aktywności Zawodowej w Gołaszewie a tym samym wyraziła zgodę na utworzenie nowego działu gastronomicznego, którego siedziba mieścić się będzie w Mieścisku przy ul. Św. Wojciecha 3. Nowy dział świadczyć będzie usługi gastronomiczne przygotowując posiłki dla żłobka, Przedszkola w Mieścisku oraz Szkoły Podstawowej w Mieścisku.

Planowane rozpoczęcie działalności to 1 września 2025r.

POZAP (Poznań o  Zamówieniach Publicznych) to nie kolejna konferencja, kongres czy zjazd – to ŚWIĘTO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, na którym się pojawiliśmy i poznaliśmy dobre praktyki w zamówieniach publicznych.